Musikalisk Mira

Tidigare i eftermiddags ringde jag Lisa som jag brukar göra ibland. Som vanligt snackade vi om ditten och datten - bland annat visade det sig att hela familjen just i dag hade varit i Hofterup för Miras kusins namngivningsfest - varefter Lisa frågade  om jag ville "snacka med Mira", vilket jag ju ville. Och när jag väl fick snacka med Mira verkade hon faktiskt känna igen min röst eftersom det lät som att hon sa "Linda". Inte bara det - efter ett tag började hon sjunga (!) också. Det lät som något hon kan ha lärt sig på dagis, melodin verkade vara "Lilla snigel". Mitt skratt när jag hörde Miras sång, var absolut inte illa menat och det verkade inte heller Lisa tro. Det är ju bara kul att Mira verkar ha ett visst musikintresse precis som moster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0