Äntligen rätt antal högskolepoäng!!!

Ja, jag är alltså inte färdig med kandidatexamen ännu utan vad jag menar är att jag under en längre tid har haft "fel" antal, alltså för få, högskolepoäng på den sida där man kan se sina studieresultat. Trots att jag har fått godkänt på båda de valbara svenskkurser jag läste i höstas har bara en av dem varit inrapporterad. Därför har jag under några månader så att säga stått stilla på 112,5 högskolepoäng. När jag precis var inne på sidan igen för att kolla visade det sig att det hade fixats till och att jag nu har de 127,5 poäng jag i själva verket har tagit. Så det enda jag har kvar nu vad gäller svenskan är alltså C-uppsatsen. Dessutom ska jag inom en snar framtid ha muntlig tenta i dialektologi vilket jag är helt inställd på att fixa minst lika bra som det gick med namnforskningskursen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0