Tre små övningstentor

( ... lägg märke till att inläggets rubrik anspelar på en känd saga, ni får själva lista ut vilken ... :))

I dag var det dags för denna veckas sista föreläsning, i den kurs - talkommunikation -där tentan kommer att ske om knappt fyra veckor. Under dagens föreläsning fick vi bland annat lära oss en del ny terminologi som jag inte ska gå in på här. I slutet av lektionen fick vi ut övningstentor även i denna kurs. Den här gången var det dock tre stycken tentor (som har skrivits vid tre olika tillfällen) som hade häftats ihop. Har just nu inte hunnit göra några av uppgifterna men ska ta tag i det så småningom. Hann kolla på dem (bara som hastigast) strax innan jag skulle hem efter föreläsningen och tyckte inte att det såg så jättefarligt ut, men en sak är säker och det är att det blir läsa av de närmsta dagarna så att framför allt den tidigare okända terminologin fastnar. Annars blir helgen lugn men jag kommer även att börja ladda mentalt inför uppsatshandledningen på onsdag. Just det känns i nuläget inte så farligt men man vet aldrig, jag kanske kommer att vara jättenervös just då för vad handledaren ska säga - men i så fall är det helt naturligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0