Pastagratäng

Ja, vad ska man säga om den här dagen då, det har väl varit som vilken vanlig dag som helst i mitt liv. Löftet om att ta det lugnt i dag och inte ägna dagen åt skolarbete - tror ni inte att jag bröt det, jo det var just vad jag gjorde - vilket å andra sidan har medfört att jag nu känner mig ännu lite säkrare inför den stundande första tentan :)
  Till lunch i dag blev det en mycket delikat pastagratäng (innehållande förutom pastaspiraler också chorizokorv, gröna ärtor, broccoli, äggstanning och riven ost) efter ett recept i Hemmets Journal. Har aldrig testat att laga den innan men kan som sagt säga att resultatet blev väldigt bra. Eftersom jag lagade till en hel sats blev det inte bara en utan fyra portioner vilket nu betyder att jag har mer mat i frysen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0