Första uppsatssnacket på evigheter

Det var dags för en tripp till Lund i dag igen - dock för andra saker än enbart föreläsning. Strax efter halv ett var det nämligen dags att bege sig till uppsatshandledaren som man inte har snackat med på evigheter - i vart fall inte på nästan fem månader. Nu råkar fallet vara det att jag läser vid en institution där de är väldigt strikta med hur texter utformas, det kan gälla allt från enskilda ord till formuleringar till formatering till ... nog om det. Som det ser ut så lägger jag fram min uppsats typ vid årsskiftet, och jag måste säga att jag LÄNGTAR dit så att man äntligen får detta undanstökat. Det verkar nämligen aldrig ta slut, men det är mycket på grund av det som jag direkt när jag kom hem satte mig vid datorn för att börja göra de första ändringarna. Ett par handledarträffar till är inplanerade de närmsta två månaderna så att jag kan se hur jag ska gå vidare till nästa steg. Nu börjar faktiskt uppsatsarbetet kännas väldigt ... eeh ... tröttsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0