Första lingvistiktentan i dag ...

... och jag verkade vara en av många som tyckte att den var J-Ä-T-T-E-S-V-Å-R. 75 % av innehållet utgjordes nämligen - tyvärr - av ett moment som vi knappt har gått igenom på föreläsningarna utan bara berört. När jag precis efter tentan snackade med en del kursare visade det sig att de upplevde det på samma sätt som jag. Som tur var fick vi, när tentan var skriven, säga vår mening i en kursutvärdering, och det visade sig att många av oss tyckte att det var dåligt att en så pass stor del av tentan utgjordes av det moment som vi har berört minst. Så tyvärr känner jag nu att det får gå som det går i det här fallet, hoppas på bättre tur när nästa tenta skrivs om en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0