Tomatpaj & schackrutor

Efter en vecka med föreläsningar, uppsatsjobb, plugg och plugg så är man förtjänt av  ett par dagars vila. Dock är detta inte precis vad jag har inlett denna helg med. Till lunch i dag blev det nämligen en delikat hemlagad paj med lök och tomater, och jag passade på att göra storkok vilket betyder att tre av de fyra portionerna nu har lagts i frysen.
  I morgon blir jag hämtad av pappa klockan tre på eftermiddagen eftersom han och Cia har bjudit hem mig på middag. Därför blir det i morgon förmiddag till att slänga ihop en sats kakor att ta med sig - har redan bestämt att det blir schackrutor, en gammal och mycket omtyckt klassiker :) Eftersom det var ett bra tag sedan jag  var hemma hos pappa så tycker jag att det ska bli jätteroligt att komma dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0