Sweeties x 2 :)

Var med morsan och Matilda i Haradal i går eftermiddag för att hälsa på Lisa och Anton och så klart få se lille William. Han är verkligen jättesöt :) Tyvärr hann inte jag få hålla honom denna gång utan det var bara mamma som fick det men det kommer väl fler chanser. Det var också kul att se Mira igen. Hon, Matilda och jag gick in på Miras rum för att "leka" - det är värst vad man har barnasinnet kvar ibland. Efter lite letande hittade jag den gosedjursgris Mira fick av mig julen 2007, och hon ville faktiskt ha den så hon gick runt med den en del när vi var där. Än så länge verkar den dock inte ha riktigt lika stort värde för Mira som Nallegrisen hade för mig när jag var liten - men saker och ting kan ju ändras. Vi hann även med att fika och jag hade faktiskt slagit på stort och slängt ihop en sats rosa mandelkakor som alla, också Mira, verkade gilla. Det visade sig att det i Lisas köksskåp fanns en del burkar som egentligen var mina men som hade glömts kvar där ett bra tag och som jag fick med mig när det var dags att bege sig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0