Hej igen

Ledig dag i dag. Eller tja ... föreläsningsfri är ett mer passande ord. För vad kan det tänkas att man fyller dagen med i så fall? Det varierar givetvis, men just i mitt fall har dagen bestått av att fixa med den kusliga C-uppsatsen i svenska. De ändringar jag har börjat att göra berör sidorna fram till resultatdelen, med andra ord de sju första sidorna (eller något sådant ...), där jag beskriver varför jag gör denna undersökning, vad för undersökningar som tidigare har gjorts i samma ämne som min uppsats behandlar, samt hur jag har gått tillväga i min undersökning. Dessa ändringar som hela tiden ska göras är något man blir aningen trött på men tyvärr finns det inga genvägar utan det är bara att vänja sig, man lär sig faktiskt en hel del på vägen. Nästa möte med handledaren äger rum på onsdag i nästa vecka. Det är ingen hemlighet att C-uppsatsen är det svåraste jag har gjort någon gång i skolan, men det ska vara svårt på den nivån, jag hoppas dock naturligtvis att jag fixar det förr eller senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0