Uppsatsjobb igen

Det blir inte många pluggfria helger nuförtiden vilket beror på mitt eviga arbete med uppsatsen som har pågått såväl igår som idag. Dock så måste jag erkänna att jag nu inte har tid att tycka att detta arbete är jobbigt på ett negativt sätt. Tvärtom är det så att jag nu är väldigt inne i arbetet, faktiskt så pass att jag ibland har svårt att slita mig ifrån det. Det enda negativa just nu är väl att materialet jag jobbar med är ganska omfattande, men hey, dels äger jag ju en fullt fungerande miniräknare och dels är jag smart nog att fortfarande göra 5- staplar i kollegieblocket (har nu dessutom fått börja anteckna i ett nytt block eftersom det gamla är fullklottrat). Till på köpet är det i morgon eftermiddag, som jag redan har berättat, samling i Lund för oss som ska lägga fram våra uppsatser denna termin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0