Tisdag

Sitter framför datorn och har precis jobbat med namnforskning efter att ha varit och veckohandlat på Coop. Jag har fått reda på att det är dags för handledning BÅDE i namnforskning och uppsatsarbetet på tisdag i nästa vecka. Enligt mailet (skrivet på norska men gick givetvis att läsa) som jag fick från läraren i namnforskning kan jag ta denna handledning antingen före eller efter jag har snackat med min uppsatshandledare. Efter en del grubblande hit och dit har jag nu kommit fram till att det är bäst om handledningen i namnforskning äger rum innan uppsatshandledningen, som är det enda jag har fått en angiven tid för. Klockan kvart över tre på tisdag eftermiddag ska jag alltså infinnna mig på Språk- och Litteraturcentrum i Lund. Eftersom det var ett tag sedan jag sist var på handledarträff så känns det just nu aningen ovant (?) men å andra sidan så tror jag att efter den timmen handledningen tar så kommer jag att vara aningen klokare på hur jag ska arbeta vidare, det är nämligen det handledarträffen kommer att kretsa kring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0