Seminarium igen i morgon som sagt ...

... så därför har jag även idag passat på att läsa lite i den uppsats som ska läggas fram. Just nu känns det som att mitt liv till cirka 150 % består av studier, men i nuläget tycker jag att det långtifrån bara är jobbigt. Det "jobbiga" består väl mest i att jag vid ett par tillfällen har tappat bort mig i mitt evinnerliga räknande samt att jag i för hög grad har fokuserat och nästan haft tvångstankar kring att min uppsats måste omfatta si och så många sidor. Jag hoppas att just min förmåga att fokusera är i något bättre form i morgon än vad fallet är just nu, känner nämligen inte så jättestarkt för att ta tag i uppsatsen, har vi tur så fortsätter jag med det i kväll eller i morgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0