Let's work

Ny vecka innebär i stort sett alltid nya utmaningar för en universitetsstudent. Det första jag gjorde efter frukosten i morse var att slå på datorn och fortsätta med skolarbetet (läs: uppsatsen). Nu råkar fallet vara det att jag ju ska träffa uppsatshandledaren i Lund i morgon eftermiddag, och just nu är jag faktiskt inte det minsta nervös inför detta utan de tankar som rör sig i mitt huvud är bara att hon, som jag har sagt tidigare, kommer att ge tips om hur jag kan arbeta vidare. Den textstomme jag mailade in till henne för inte alls länge sedan är på drygt 20 sidor vilket hon sa var "en mycket bra början", så därför siktar jag helhjärtat in mig på att fixa så att det blir "en mycket bra fortsättning" också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0