Husläkarbesök ...

... har jag fått tid till på fredag kvart över tio på morgonen. Det verkar alltså som att denna vecka är full med enbart tradiga saker eftersom jag dessutom ska på kontroll till tandläkaren på onsdag eftermiddag. Vill inte ta ut något som helst i förskott där. har jag hål så går det ju (förhoppningsvis) att laga.
  Har även varit på uppsatsseminarium i Lund idag och hann med att visa handledaren en del av det jag jobbar med för tillfället. Hon verkade faktiskt nöjd med det så det är ju bara att fortsätta i samma spår (hmm ... är det intrycken från kollandet på Vasaloppet igår som sitter i eftersom jag just uttryckte mig på detta sätt?). Efter husläkarbesöket på fredag ska jag dessutom hoppa in till bibblan en sväng för att kolla efter en bok om svenska ortnamn, som jag hoppas att de har inne.

So long folks :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0