Glömde berätta ...

... att namnforskningen har rullat på lite grann - ganska mycket faktiskt - idag, har till och med börjat på det skriftliga jobbet (eller "paper" som det heter i akademiska kretsar ...). Drygt en sida har det hittills blivit, och jag har börjat kolla på ett par ortnamn som jag inte har undersökt belägg, antal och så vidare för innan. Nu i helgen känner jag dock att namnforskningen precis som uppsatsen förtjänar att ligga nere en del. Enligt ett mail jag för några dagar sedan fick från min handledare är det inom en snar framtid dags för en ny träff, jag har nämligen mailat in till henne det jag hittills har skrivit, och nu har hon alltså läst igenom det och kommer vid mötet, som beräknas ta en timme, lägga fram en del förslag på hur jag kan gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0