Uppe med tuppen

Jag blev inte precis förvånad över mig själv när jag vaknade första gången kvart i fem (!) i morse, även om det är väldigt tidigt för att vara jag. Jag gick dock inte upp förrän strax efter åtta för att duscha, borsta tänderna och därefter spatsera iväg till matsalen. Ännu har ju dagen bara börjat så vad som helst kan hända (som alltid ...)
  Detta är alltså första året jag är på Solskensläger 2 för personer från cirka 25 års ålder. Antalet deltagare är något färre (strax under 60 jämfört med uppemot 70 deltagare på Solskensläger 1). Den enda stora skillnaden so far är väl att jag i år slipper bli jagad av en viss Orian Repede - som är kvar på Solskensläger 1 eftersom han ännu inte har passerat 25 år. Solskensläger 1 arrangeras i år inte förrän i månadsskiftet juli-augusti, efter att tidigare år ha legat under första veckan i juli, medan Solskensläger 2 och Familjelägret arrangeras tidigare i år än vad fallet har varit andra år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0