Solskensläger igen!!!

Jag åkte hemifrån vid tjugo i tolv i förmiddags och anlände till Furuboda strax innan två. Så vad jag har gjort nu är att gå och hälsa på alla vänner - som det naturligtvis är hur kul som helst att se igen. Jag fick också min rumsnyckel, har packat upp alla kläder och annat och nu sitter jag i biblioteket och skriver. För cirka en minut sedan sa jag även hej till ytterligare en ledare :) För övrigt så ligger faktiskt mitt rum i det hus där jag bodde när jag var på konfirmationsläger här för elva år sedan. Det hör inte till vanligheterna att jag har eget rum under solskenslägret men så har faktiskt skett i år. Nu är det för övrigt lugnt fram till lägerinvigningen klockan sex. Mer info kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0