Rock, rock, rock!!!

Har precis suttit utanför skolhuset och "growlat" tillsammans med David, Micki och Pozo. De lyssnade på rockmusik - och sjöng med - och jag passade på att hänga med trots att det egentligen inte är musik i min smak :) Tyvärr så råkade jag prestera en del aningen höga toner men tror ändå att min röst ska fixa eftermiddagens utmaning. På Solskenstimmen i eftermiddag ska jag nämligen sjunga "Det är vi ändå" som Helen Sjöholm har spelat in med Benny Anderssons Orkester. Tyvärr fick jag även precis veta att Cecilia har skadat fingret och därför inte kan kompa mig - där ser man vilken information man kan gå miste om när man inte ingår i musikgruppen - men jag kan låten så pass bra att jag inte tror att det ska vara några problem att sjunga till CD i stället för till instrumentalackompanjemang, har ju dessutom gjort det när jag uppträdde på en solskenstimme på förra årets Solskensläger 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0