Inspelad!!!

Nu sitter jag med resten av mediagänget inne i skolan och "jobbar". I dag är det alltså den allra sista träffen i intressegrupperna, och när jag skriver detta har jag och Johan Thorsell precis varit inne i ett annat klassrum och lattjat lite. Min idé var nämligen att Johan skulle spela in mig när jag sjunger, så vi tog med oss filmkameran och gick iväg. När vi var på plats och hade dragit för fönstren för att eliminera allt störande ljus, sjöng jag samma låt som jag uppträdde med på scenkvällen, nämligen "Pojken och brevet" av Carl Lösnitz. Vad som sedan skedde var alltså att Johan lade upp den på Youtube, "Linda Wahlgren sjunger 'Pojken och brevet' skriven av Carl Lösnitz". Så när jag har skrivit detta inlägg blir det till att surfa vidare för att se klippet, vet att det kommer att kännas konstigt men jag får vänja mig :) Klippet finns även på solskenslägerbloggen http://solskenslager1.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0