29 juni

Sanningen säger jag er, att i dag ska det lägerbloggas av mig när mediagruppen kör igång om sisådär trekvart. Eftersom det i går var lägergudstjänst uteblev intressegrupperna så jag har en del att ta igen. Ämnet för min bloggning då kommer med stor sannolikhet att bli scenkvällen :)
  På grund av att det åktes minitåg och motorcyklar utanför stora entrén i går eftermiddag så uteblev också såväl de vanliga eftermiddagsaktiviteterna som solskenstimmen. Det minitåg som användes är det som sedan något år tillbaka används under sommarlägren för att transportera deltagare till flotteturerna på Helge å. Jag valde att åka med minitåget och det var faktiskt riktigt trevligt. Det blev en runda i de närmaste omgivningarna innan tåget styrde tillbaka till utgångsplatsen utanför huvudbyggnadens stora entré. Det var en trevlig eftermiddag och det tror jag att de andra deltagarna också tyckte. I kväll kommer Paul Skoog och spelar för oss och dessa kvällar brukar alltid dra mycket folk vilket innebär att det kan bli ganska fullt vid utescenen. Det ska bli kul att se vilka låtar som framförs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0