Ingen hundraprocentig vila här inte ...

Trots ett löfte till mig själv om att ta det någorlunda lugnt idag har jag ändå fått en del uppsatsarbete gjort - dock inget manusskrivande än - det kommer när jag har kommit ytterligare en bit på väg - utan det jag har arbetat med är att fortsätta räkna dessa hjälpverb som jag snart blir nästan tokig på. Har dock som sagt kommit ytterligare en bit på väg vilket känns bra, det kommer faktiskt bli en träff med handledaren inom en (hoppas jag) ganska snar framtid och då vill jag ju faktiskt kunna visa att jag har kommit en bit på väg sedan sist.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Räkna hjälpverb låter ju så där, förstår att man kan bli lite tokig av det...men bra att det går bra. Lycka till med skrivande också.

2009-01-20 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0