Freitag

Jag kände för att ta ett break från bloggandet, det är därför jag inte har synts på denna sida på ett antal dagar nu, men nu är jag back again! Mina blogglediga dagar har varit fyllda av jobb med uppsatsen (ja, jag jobbar fortfarande med detta evinnerliga räknande) men jag måste erkänna att det känns bättre för varje gång man känner att man har kommit ytterligare en bit på väg.

I övrigt har denna dag varit lika ordinär som vilken vardag som helst. När jag hade kommit fram till Coops varuhus för att göra veckans viktiga inköp var jag tvungen att ta ut pengar eftersom min plånbok i det närmaste gapade tom. Dock visade det sig att mer pengar just höll på att fyllas i uttagsautomaten - ett arbete som kan göra vilka väntande människor som helst galna, mig åtminstone - så det blev till att vända på klacken och i stället styra stegen in mot stans centrum. Min veckohandling blev gjord och jag har även nu i eftermiddag hunnit med att baka chokladmuffins till eftermiddagsfikat imorgon :) Samt att jag har kollat in "På spåret" - det blir inte så mycket TV-tittande eftersom jag ägnar en så pass stor del av dagarna åt skolarbete så det jag ser är mest nyheter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0