Fredag

Gick upp redan vid sextiden i morse eftersom jag ville vakna till åtminstone lite innan jag fortsatte jobba med uppsatsen. Så klockan åtta, eller kanske till och med några minuter innan, fortsatte jag med detta eviga räknande av "kommer" som hjälpverb (med eller utan infinitivmärke) och huvudverb. Dessutom har jag idag hunnit skriva det sista på och också maila in hemtentan i semantik och lexikologi - det var en uppgift som jag kände mig osäker på men gjorde trots det mitt bästa - så får vi se vad det blir av det. Om jag nu får rest så är det väl bara att göra ännu bättre ifrån sig nästa gång, men jag har som sagt ingen aning om hur det gick just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0