Valentine's Day ...

... spenderades i lugn och ro på förmiddagen - bland annat arbetade jag en del med uppsatsen - medan jag blev hämtad av mamma strax innan två för att hon hade bjudit hem mig, Lisa, Anton och Mira på middag. Dock så fick jag, mamma och Mira tillbringa de första timmarna själva, att Mira var med berodde helt enkelt på att Lisa och Anton var på hockeymatch. Ett besök i Vejbystrand är ju inget man tackar nej till, särskilt inte eftersom just besöken hos mamsen blir väldigt sporadiska nuförtiden - jag har ingen aning om varför men de gånger jag åker ut till Vejbystrand är det oftast för att hälsa på pappa. Men den här gången var det alltså middag hos mamma som gällde, dessutom riktigt god middag i form av smördegsinbakad kassler, ris och sallad. Dessutom bjöd jag på kakor till fikat - det blev en sorts mördegskakor med chokladsmak. Sedan var Lisa och Anton så snälla att jag fick skjuts med dem hem. Tyvärr råkar fallet vara det att jag har åkt på en j-a höftledsinflammation som gör att jag för tillfället har svårt att gå längre sträckor, därför fick Lisa hjälpa mig till dörren. Nu får jag bara hoppas att detta fanskapet går över inom en snar framtid :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0