Detta räknande gör mig total-crazy

Som ni kanske förstår av rubriken så har jag precis suttit och jobbat med min C-uppsats (igen...). Jag fortsatte det ännu inte avslutade räknandet i Göteborgs-Posten från 2004 och koncentrerade mig på tvåordskomplement mellan ordet "kommer" och meningens infinitivmärke. Jag har sedan igår kväll hunnit gå igenom en hisklig massa träffar och en anledning till att det har gått framåt bara sedan igår kväll, tror jag är att jag verkligen vet vad jag letar efter. För att underlätta räknandet gör jag även 5-staplar - ni vet såna man gör när man räknar poäng i brännbollsmatcher - i kollegieblocket, som inte är fullt ännu :) men det är bara en tidsfråga innan jag har fyllt halva blocket. Nu när jag har kommit in i arbetet har det faktiskt blivit mer och mer intressant för varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0