26 februari

Idag är det exakt ett år sedan Miras födelsebild publicerades i vår lokaltidning NST/HD. Jag har inte själva urklippet men som tur är så kan man leta upp bilden på Helsingborgs Dagblads hemsida. Därför brukar jag kolla på den då och då eftersom jag tycker att den är väldigt söt!

Ja, vad har annars hänt sedan sist då? Tja, inte så mycket utan allt rullar på och än så länge så går arbetet bra både med namnforskningen och uppsatsen (kände inte för att sätta in någon censurerad beskrivning där). Ska sanningen fram så ser jag faktiskt fram emot att gå på det obligatoriska seminariet på måndag. Enligt läraren är det då meningen att vi ska lämna i våra textstommar till uppsatsen, och tyvärr råkar fallet vara det att det inte är så mycket bläck kvar i patronen till min skrivare så i värsta fall får jag fixa det mailvägen men jag hoppas det ska gå det också. För övrigt så var jag igår kväll på ICA Supermarket och storhandlade vilket käkade upp 360 spänn, men å andra sidan så har jag minst sagt bra koll på min ekonomi så jag anser inte att det finns någon som helst anledning att oroa sig där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0