Vissa saker gör mig ARG ...

... och en sådan sak har jag precis varit med om. I går när jag var i stan passade jag på att ta ut lite pix från mitt bankkonto, och den summa kontoutdraget visade var INTE den summa jag trodde att jag hade kvar, summan visade sig vara mycket mindre än vad jag trodde. Nu har jag å andra sidan precis fått reda på att det är BANKEN och inte jag som har gjort fel här, vilket är orsaken till det felaktiga "tillgängliga belopp" som kontoutdraget visade. Vad banken har gjort är nämligen att de har dragit pengar som de inte skulle ha dragit. Klantigt eller vad? Jag anser att pengar är ett *censur* elände, och kanske speciellt då om man är student, men det var tur att det fixade sig denna gång även om jag ett tag faktiskt var orolig för att JAG skulle ligga bakom felet. Skönt att det har fixat sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0