"Varje dag är som den i går ..." *

Ännu en dag är snart till ända - och tro't eller ej men jag har faktiskt jobbat med uppsatsen i dag IGEN - men inte bara det utan även namnforskningen har fått sitt och den hoppas jag VERKLIGEN bli klar med inom en inte alltför avlägsen framtid. Samtidigt tycker jag faktiskt att det är en inte så liten fördel att ha något att  fylla dagarna med. I dag lyckades jag få rätsida på ännu mer i uppsatsmanuset och infogade bland annat ytterligare en tabell vilket innebar att mer text fick stryka på foten. I sanningens namn tycker jag också att texten börjar se mycket tydligare ut nu när en del av den kanske störande textmassan är borta. Det är ju faktiskt så att uppsatsen ska gå att läsa både för den som ska granska den och den eller de som blir intresserade i framtiden.

* Textrad lånad från inledningssången i Disneys "Skönheten och Odjuret".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0