Skolstart i morgon ...

... vilket har gjort att jag har spenderat hela dagen med att "ladda". Det ska faktiskt bli skönt att återgå till det vanliga livet igen - och jag hoppas INNERLIGT att det är denna termin jag kommer att lägga fram min C-uppsats. Jag har faktiskt jobbat en del med uppsatsen båda dessa dagar och känner mig, om sanningen ska fram, innerligt trött på det hela just nu. Så i stället har jag laddat med att börja kolla de böcker jag lånade för inte så länge sedan. Just nu känns det so att mitt liv BARA består av plugg, men jag har faktiskt vant mig vid det. Det ska faktiskt bli intressant att börja läsa den kurs jag har kommit in på. I veckan som kommer är det enligt schemat bara en enda föreläsning, nämligen introduktionsmötet, och därefter äger föreläsningarna rum fyra förmiddagar i veckan. Eftersom det blev en del förmiddagsföreläsningar i höstas också så är jag van vid detta även om det till en början kan kännas jobbigt att gå upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0