Profilbild fixad på Facebook!

I går fixade jag ÄNTLIGEN till min profil på Facebook på så sätt att jag lade in en profilbild. Det blev en bild från när jag uppträdde på scenkvällen på Solskensvecka 2 i somras. Dessutom la jag in i profilalbumet en beskuren version av samma foto så nu kan jag ändra lite som jag vill om jag skulle känna för det :)
  För övrigt ska jag till frisören på tisdag - dags att fixa till sig så att man är fin tills skolan startar. Det kan ju även vara så att man kanske med sin egen kamera tar en bild som sedan i framtiden hamnar i profilen på Facebook och då är det kanske en fördel om man ser bra ut (därmed inte sagt att jag anser det vara något fel med de profilbilder jag hittills har lagt upp på Facebook men ni fattar vad jag menar :)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0