Frisörbesök igen

När detta skrivs är jag precis hemkommen från ett besök på Salong G:son nere i stan. Eftersom jag åkte hemifrån redan vid tjugo i två infann jag mig på frisersalongen i god tid innan jag skulle klippas. När jag kom dit var det tyvärr bara en frisör i arbete där så därför fick jag sitta och vänta en stund extra. Först vid kvart över två blev det min tur att få frisyren fixad :) Precis som förra gången ville jag få håret uppklippt, vilket jag även fick och blev lika nöjd med resultatet denna gång. Dessutom fick jag håret fixat med plattång vilket jag aldrig använder hemma. Det var en tjej i typ tjugoårsåldern som klippte mig och hon var faktiskt riktigt duktig. Det visade sig att hon inte hade gått frisörlinje på gymnasiet utan utbildat sig till frisör först därefter. Hon var väldigt pratsam vilket de verkar vara på det stället, den som klippte mig sist jag var där snackade också i parti och minut :) Nåväl, min taxi hem kom också i god tid, och som tur var blev det raka vägen hem så nu sitter man vid datorn och skriver. Ha det bra folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0