9 augusti

 Ja, vad ska man säga om den gångna dagen då, det har väl varit ganska trevligt tycker jag :) Mammas äldsta bror fyller år i dag så mamma, jag och Matilda tog en sväng dit nu i eftermiddags. Dessutom snackade jag med pappa i telefon i kväll, angående den förestående utflykten till Danmark - och nu har det visat sig att hans sambo har möjlighet att följa med vilket jag ju blev jätteglad för. Vi bestämde även att vi på vägen till Danmark skulle åka över Öresundsbron, för att ta färjan på hemvägen. Ja ja, alla sätt är bra :) Dessutom ger vi oss i väg redan vid niotiden på tisdag morgon så de sa att de kunde ringa vid kvart i åtta för att väcka mig. Det kan ju vara så att jag ställer klockan på ringning själv - eller ännu bättre går och lägger mig i extra god tid i morgon kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0