28 augusti

När detta skrivs har jag precis, tillsammans med några kompisar, käkat kebab till kvällsmat. Det var hur gott som helst och just kebab är något jag aldrig har testat att göra själv, men det kanske man skulle prova någon gång. I dag har det i övrigt inte hänt så mycket mer än att dagen har varit fylld av städning och plugg - det känns faktiskt mer än bra att lägenheten är fin till helgen - då jag för övrigt inte ska lyfta ett finger för min kusliga uppsats.
  Senast jag var i stan gjorde jag ett fynd i en av butikerna i centrum. Jag var nämligen ute efter en shoppingvagn - av någon anlednng så glömde jag min förra på gården när jag slängde sopor och sedan var det väl någon som tog vara på den. Nåväl, nu har jag alltså fixat en ny. Efter att ha tittat på dem som fanns på Åhléns - väldigt fina modeller, dock till priset av 600 kronor stycket - bestämde jag mig för att också kolla i affären Pläders Väskor, där jag aldrig har handlat tidigare. Där fick jag faktiskt tag i en vagn för 500 kronor - men vi får å andra sidan hoppas att det dröjer tills jag behöver köpa en ny igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0