Uppsatsen inlämnad!

Ja, i går var det äntligen dags att lämna in C-uppsatsen i svenska. Visserligen är deadline inte förrän på tordsdag, men eftersom jag fyller år i morgon så känner jag för att ha det hela överstökat. När jag hade mailat in uppsatsen fick jag ett svarsmail från handledaren där hon skrev att hon hade tagit emot uppsatsen och skulle återkomma med kommentarer (som man alltid får när man skriver uppsats) så fort hon hade läst den. Så då är det ju bara att vänta. Hatar den känslan om sanningen ska fram, men å andra sidan så är det fullt normalt att vara nervös i väntan på resultatet av en tentamen eller uppsats.
  I dag har jag även varit i Lund för att få information om den självstudiekurs i dialektforskning jag går. Det har visat sig att jag är den enda student som läser denna kurs den här terminen. Att den ändå går att genomföra beror just på att det är en självstudiekurs. Fick en massa stenciler som jag i skrivande stund inte har hunnit titta på men ska ta tag i det inom det snaraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0