Plugg, plugg & åter plugg ...

Jag har tagit ett break från bloggandet som ni kanske har märkt. Anledningen till detta är att förstaversionen av min kusliga C-uppsats ska lämnas in nästa torsdag, alltså på valborgsmässoafton. Därför har jag ägnat så mycket tid jag bara kan åt att jobba med uppsatsen för att kunna presentera ett så bra arbete som möjligt. En sak som har öveerraskat mig är att jag har haft mycket lättare att dra slutsatser nu när jag har börjat sammanställa resultatet - vilket å andra sidan kanske knappast är överraskande för många av er. Tyvärr börjar inlämningsångesten smyga sig på, men eftersom jag har fått veta att min handledare faktiskt har sagt till institutionens vikarierande studievägledare att hon anser att jag har goda chanser att uppnå minst betyget Godkänd så känns det faktiskt inte helt hopplöst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0