Lördag

Tänkte inleda detta inlägg med att tala om något absurt: Mitt kusliga räknande i uppsatssyfte har nått sitt slut! Ja, det är faktiskt sant, jag blev färdig i går kväll med att räkna det sista. Så nu har jag bestämt att jag ska sammanställa allting på måndag, som tur är så funkar miniräknaren fortfarande :)

En sak som är väldigt positiv med att jag 'är färdig med räknandet är att jag ska hem till mamma i morgon kväll. Hon hämtar dock mig hemma först eftersom vi ska in till kyrkogården och sätta en blomma för morfar i minneslunden. Jag fattar absolut inte att det i morgon är ett helt år sedan min älskade morfar lämnade oss. Efter besöket i minneslunden är det tänkt att vi allihop - inklusive Lisa, Anton och Mira - ska åka hem till mamma för en bit mat och lite samvaro. Ärligt talat känns det faktiskt jättebra att komma dit, mina besök i föräldrahemmet blir nämligen ganska sporadiska nu för tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0