Glad Påsk till alla önskar Linda!

Gårdagskvällen tillbringades med ett gäng vänner, av vilka jag ska träffa några även i dag. Det är nämligen bestämt att vi ska på utflykt någonstans, dock inte hundraprocentigt fastställt var, men det visar sig :) Jag tycker att det ska bli vansinnigt roligt, sanningen är även den att med tanke på att mina arbetsfyllda dagar den sista tiden har varit väldigt intensiva så värdesätter jag nu de lediga stunderna på ett helt annat - högre - sätt än vad jag tidigare har gjort. Därför ser jag även fram emot påskdagens eftermiddag då jag, Lisa, Anton, Mira och givetvis även de yngsta syskonen är bjudna hem till pappa, Cia och Johan på påskmiddag. Under påskhelgen har de besök av farfar och vår "plastfarmor" från Norrtälje, det var ett bra tag sedan man träffade dem så det ska givetvis bli jättekul att ses igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0