Furubodabrev och en massa jobb :)

Fick i förmiddags brev från Furuboda om att min ansökan till Solskensläger 2 har tagits emot. Vad som nu återstår är alltså att lösa det ekonomiska vilket jag ju hoppas ska gå på något sätt :)

I övrigt har jag inte hunnit fundera så mycket just på Furuboda i dag. Det beror naturligtvis på att jag har suttit och jobbat med uppsatsen (let's count, count, count) och börjar nu faktiskt se slutet (vilket man enligt mig kan säga om man har tagit sig igenom 26600 träffar av sammanlagt längt över 30 000. Om jag jobbar riktigt effektivt så räknar jag med att kunna sammanställa resultatet på måndag eftermiddag, dock så tycker jag att det är bäst att ta ett break från skolarbetet i helgen. Förutom uppsatsen så har jag idag även jobbat en del med namnforskningen vilket just nu går sådär om ni frågar mig. Så det jag har gjort är att göra så mycket jag har hunnit och sedan maila in det till läraeen, som ställer upp med handledning om man behöver det. Jag hoppas inom en snar framtid komma ytterligare en bit på väg även med namnforskningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0