Det närmar sig ...

I dag är det exakt en vecka kvar tills förstaversionen av C-uppsatsen skall mailas in till handledaren. Har faktiskt fortfarande inlämningsångest - men eftersom uppsatsen är på drygt 30 sidor, jag har skrivit en inledning och en teoridel som är MYCKET bättre än de första jag skrev, och - ja, just nu känns det bara som att detta kommer att gå vägen. Om jag nu lyckas göra en bra opponering/försvar också, vill säga. I GP 04, som är en av de källor jag har använt, har det visat sig finnas träffar som är helt identiska. Detta har inneburit att gårdagens uppsatsjobb till 100 % bestod i att fixa till detta genom att räkna bort "dubbletterna", men en jämförelse har samtidigt visat att resultatet i stort inte skulle ha påverkats nämnvärt om dessa ändå hade räknats med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0