Let's work hard

MIna inlägg i kategorin "Plugget" duggar tätt nuförtiden vilket ju är helt naturligt eftersom många av dagens timmar just nu spenderas på att göra uppgifter och skriva på ... hmm ... uppsatsen. Var i Lund idag för veckans första och enda föreläsning, då vi bland annat fick ut en hemtenta som ska vara inne den 13 oktober, dock så har jag redan så smått börjat med den. Det handlar om meningsbyggnadsanalys vilket kan låta fullkomligt obegripligt, men jag anser att det är intressant när man väl är inne i det. Innan föreläsningen så träffade jag även min handledare för ännu en diskussion. Idag var hennes kritik (eller feedback om man så vill) faktiskt riktigt positiv eftersom hon tyckte att jag hade tagit upp en massa bra idéer som det kunde vara all idé att fortsätta arbeta med. Så det är det jag tänker göra när jag har kommit lite längre med hemtentan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0