J-a uppsatsskrivande

Jag blev tvungen att skriva av mig angående det ARBETE som har pågått framför min dator i stort sett oavbrutet sedan jag kom hem från Lund tidigare i eftermiddags. Det skulle varit handledarträff följt av föreläsning men eftersom föreläsningen blev inställd blev det så att jag bara hade det inplanerade snacket med min handledare, som hade kollat igenom det jag hade mailat. Lite ändringar var jag tvungen att göra, så det är det jag har sysselsatt mig med ända sedan jag kom hem, samt att jag även har fortsatt gå igenom den här (hm) Språkbanken. Även om arbetet är väldigt intressant så är det ibland tuffare än annars. Har redan nu börjat oroa mig för att jag kommer att ha noll och inget att ta upp i uppsatsens avslutande diskussion, förutom eventuella förslag till fortsatt forskning :( Har dock fått veta att det är bra att jag redan har dragit igång skrivandet, är fortfarande, efter diverse korrigeringar, på nionde sidan och hoppas få ihop mer, som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0