DVD-skiva

Med posten i förmiddags fick jag en mycket efterlängtad DVD-skiva med bilder från det läger jag var på i somras på Furuboda. Jag har ännu inte hunnit kolla igenom alla men har lagt upp en av dem som bakgrund på min datorskärm. Det är en väldigt catchy - om man ska kalla det så - närbild av mig när jag sjunger på lägrets talangjakt. Denna bild är tagen i det närmaste rakt framifrån och så finns det en annan bild på mig som är tagen framifrån snett från min högra sida på fotot. Jag tycker att båda bilderna blev bra så jag fick singla slant om vilken jag skulle lägga upp som skrivbordsbakgrund. Denna gång blev inte mitt huvud kapat ;)

Jag är nyss hemkommen från Lund när detta skrivs. Det var allmänt uppsatssnack idag, vi fick presentera våra idéer och de andras verkade faktiskt riktigt bra - bland annat är det en tjej som gör textuella analyser av polisrapporter. Läraren påpekade även att det ämne jag skriver uppsats om även det är intressant, trots - eller kanske i stället tack vare - att det tidigare inte har forskats så mycket på det. Veckans sista föreläsning äger rum i morgon och det är då jag ska hålla mitt föredrag om didaktik vilket just nu faktiskt känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0