Besök i Vejbystrand

Hur kan det redan ha gått ett halvår utan Morfar? Det är obegripligt!

Var hemma hos mamma idag för första gången på evigheter (efter att först ha jobbat med en uppgift som ska redovisas i skolan den 23 oktober). Som tur var, var även Lisa, Anton och Mira där, och det är alltid lika kul att träffa dem. (Höll dessutom på att bli av med glasögonen igen för att Mira ville ta dem.) Anledningen till att jag besökte mamma var att jag hade köpt presenter till Linus och Matilda, eftersom Matilda fyllde år för drygt tre veckor sedan och Linus fyller år om en och en halv vecka. Dessutom bjöd mamma på äppelpaj och kaffe, så det blev tid att sitta ner och ta det lugnt och prata lite i stället för att bara stressa iväg. Jag hade faktiskt sådan tur att jag fick skjuts tillbaka till stan av Lisa, Anton och Mira. Så nu har jag suttit och jobbat vidare med uppgiften igen, imorgon kommer vi att få ut en hemtenta (ska lämnas in den 13 oktober) som berör en annan del av kursen och därför känns det bra att vara igång med allt som man ska vara igång med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0