30 oktober

Okej, jag vet att det har varit ganska tyst om denna blogg ett tag men nu är jag på G igen om man säger så ;) I eftermiddag/kväll ska jag maila in en hemskrivnng så därför kommer jag ägna större delen av dagen åt att komplettera det jag har skrivit hittills. (Komplettera är kanske inte rätt ord eftersom vi endast fick skriva högst en datorskriven A4 per sida men ni fattar vad jag menar ;)) Igår förmiddag mailade jag även in C-uppsatsens textstomme till handledaren vilket just nu känns bra att ha gjort, dock vet jag ju inte ännu vad utfallet av detta kommer att bli, men som sagt det rör sig alltså inte om den fullständiga versionen utan endast om stommen. I övrigt kommer jag att ägna dagen åt städning av lägenheten så att det är fint till helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0