23 oktober

Det var föreläsning idag igen. Till att börja med - om vi ska ta de trista nyheterna först så var jag tyvärr en av dem som fick rest på hemtentan i meningsbyggnadsanalys - men vafan, jag tar igen det :) Det var en del jag var osäker på, visade det sig när jag läste lärarens kommentarer, så jag har suttit med restuppgiften sedan jag kom hem strax efter klockan sex.och är fast besluten att klara det den här gången. Dessutom har jag också precis börjat skriva på en annan hemtenta som inte ska vara inne förrän om en vecka. Får se hur det går ... men å andra sidan så ska det vara tufft att studera på den nivå jag gör, det vore ju konstigt annars. Nästa anhalt är alltså att jag klarar den här förbannade restuppgiften och så får vi se hur den här andra hemtentan går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0