Ny skärmbakgrund till datorn ...

... har jag precis fixat eftersom jag var aningen trött på den egenhändigt ritade Paintbrushbild jag har haft under ett tag fram till nu. Återigen blev det en av bilderna från lägret på Furuboda i somras och också denna gång var det ett foto på mig när jag sjunger på lägrets talangjakt. På något mystiskt sätt håller jag vänstra armen uppsträckt så att man ser att jag har ett prydnadsmusselskal (!) i handen. På fotot syns även juryn, och om man tittar noga kan man se att det verkar som om "Bert Karlsson" i mitten säger något till "Tobbe Trollkarl". Jag fick precis en idé om att denna bild med aningens sannolikhet hade platsat i den tittartävling som Aftonbladet Söndag har varje vecka, där läsarna ska komma med idéer och fylla i en pratbubbla på ett foto. Hmm, vad hade man då kunnat skriva att "Bert Karlsson" säger - om det nu är så att de har en konversation - kanske "Henne kan jag ju inte såga!". Jag vet som sagt inte med hundraprocentig säkerhet om det verkligen är så att en konversation pågår vid jurybordet, men det är möjligt :)

(Bilden är från en DVD-skiva och tagen av en av lägrets volontärer den 8 juli 2008.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0