Då var det första advent ...

... och man kan ju fråga sig var de senaste tre månaderna har tagit vägen, tiden har bara rusat iväg känns det som. Har precis suttit och läst lite kurslitteratur efter en runda på stan. Det var ju julskyltning idag så det gällde att gå ut och kolla på alla fina saker som fanns till försäljning. När det är julskylting brukar det även vara en hisklig folkträngsel på stan och precis så var det när jag var ute, dock gick det ganska bra att ta sig fram. Efter att ha varit på Stortorget och tittat begav jag mig till Åhléns där de första julklapparna blev köpta. Så nu sitter man här och funderar på vad man ska köpa till de andra - och till på köpet så fyller ju Mira år den nittonde december vilket innebär att jag får skynda mig en aning om jag ska kunna hitta på något till henne - men det fixar sig säkert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0