A visit in Vejbystrand again

Är precis hemkommen efter ett besök i Vejbystrand. Anledningen till att jag lämnade Ängelholm för några timmar var för det första att besöka pappa, för det andra att äta kalkonmiddag hos mamma. Strax efter halv tre var jag hos pappa, vi hade trevligt och snackade, dessutom bjöd jag på hembakta rosa brysselkex. Som tur var så var Lisa och Mira hos pappa när jag kom och efter en stund dök även Anton upp. Därefter fortsatte vi till mamma. Det är inte varje dag man äter kalkon men det var riktigt gott - inte för att jag trodde annat, märk väl :) Alla kakor jag hade bakat gick inte åt hos pappa vilket gjorde att de återstående utgjorde en del av fikat hos mamma, vi åt dessutom glass och drack kaffe. Vid halv åtta var det dags för Lisa, Anton och Mira att bege sig hemåt och jag fick faktiskt åka med dem igen eftersom jag ju skulle åt samma håll. En lyckad kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0