Keep up the (hm) work

Är detta något att publicera på bloggen? Hm, kanske. Okej, läget är som följer:


Jag pluggar, som jag sa i det första inlägget, i Lund, och vi håller för närvarande på med grupparbeteni grupper om tre eller (i mitt fall) två personer. Nu är det så att killen jag jobbar tillsammans med bor i Lund och jag i Ängelholm och att jag pga vissa omständigheter (läs: pga att skjuts måste bokas i god tid) har svårt att ta mig till Lund i tid och otid vilket har gjort att vi har fått söka information på var sitt håll. Efter att ett par gånger ha mailat till killen jag skriver tillsammans med fick jag i går kväll ett mail där han skrev att han har försökt komma åt ett arkiv i Lund utan resultat. Detta kan kanske ingen hjälpa - men resultatet av vårt arbete har blivit att den dam som just nu sitter och skriver detta inlägg har fått ... eh, dra det tyngsta lasset. Hur som helst, killens mail var ett reply på att jag hade skickat till honom det jag hade fått ihop (typ 15 sidor) och han skrev att jag var "duktig som kommit så här långt". Får hoppas att detta fixar sig på nåt vänster. Jag har försökt ringa min kära kursare tre gånger bara idag men inte fått tag på honom :( så jag får tamejfan försöka igen.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Good for you. Lycka till! Hoppas kursaren inte blir sne om han råkar läsa detta! =) Godnatt

2008-03-28 @ 22:47:41
URL: http://livetenligtsnigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0