Das Samstag

Har precis käkat middag efter att ha varit på biblioteket och beställt ny kurslitteratur. På bibblan stötte jag faktiskt ihop med en av mina kursare, det visade sig att hon bor på Vaktgatan. Också hennes grupp är fullt sysselsatt med  den uppgift jag tidigare berättat om, men också hon tyckte att det ska bli skönt när allting är över.

Reprisstart på TV ikväll, nämligen "Eva och Adam" som sändes första gången 1999 om jag inte har helt fel för mig. Den har tidigare gått som tecknad serie i Kamratposten, en tidning jag har prenumererat på sedan, hmm, kanske åtta års ålder. Jag såg serien på TV första gången den sändes och gillade den stenhårt, så man får väl säga att jag ser fram emot ikväll. En annan anledning för mig att slå på TV:n ikväll är "Landet runt" som jag följer varje vecka eftersom jag tycker att det programmet är väldigt intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0